Garantija

/Garantija
Garantija2018-04-19T22:36:46+00:00

GARANTIJA:

Mūsų parduotuvėje įsigytiems baldams suteikiama 24 mėnesių kokybės garantija, kurios garantinis laikotarpis prasideda nuo prekės pristatymo, ar atsiėmimo dienos. Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės su sąlyga, kad gaminys buvo naudojamas pagal paskirtį. Pardavėjas įsipareigoja garantinį aptarnavimą įvykdyti per 15-45 darbo dienas.

Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

GARANTIJA NUTRŪKSTA, KAI:

  • Baldai naudojami ne pagal paskirtį.
  • Baldai buvo papildyti ne jiems skirtomis detalėmis.
  • Baldai buvo pažeisti juos netinkamai naudojant, laikant arba transportuojant.
  • Baldai buvo remontuojami pirkėjo arba trečių asmenų.
  • Baldai buvo netinkamai prižiūrimi.
  • Baldai buvo netinkamai surinkti.

GARANTIJA NETAIKOMA:

  • Natūraliam prekės susidėvėjimui ir išblukimui.
  • Audinio tekstūros ir atspalvio nevienodumui.
  • Trapioms medžiagoms (stiklui, dirbtinėms medžiagoms ir t. t.).

Garantinių prekių paėmimo tvarkymui ir gražinimo metu detalių išrinkimu, surinkimu ir pakavimu pasirūpina klientas, nebent su pardavėju sutariama kitaip.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS:

Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų, čiužinių, antčiužinių, pagalvių ar kitų prekių priskiriamų higienos reikmenims – pardavimo). Taip pat prekės nekeičiamos ir negrąžinamos užsisakius prekę pagal individualų užsakymą.

Pirkėjas gali pasinaudoti prekių gražinimo arba keitimo paslauga per 14 kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo, arba atsiėmimo dienos, informuodamas apie tai Pardavėją el. paštu pardavimai@lovaplius.lt

Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais);
  • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir garantinį taloną.
  • Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą. Pasinaudojant šia prekių gražinimo galimybe, Pirkėjui tenka prekių siuntimo bei grąžinimo išlaidos.

 

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikimą galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus. Skaityti daugiau Sutinku